KARTA USŁUG Urząd Gminy ul. Zacheta 57, 26-650 Przytyk Nazwa usługi
|
|
Stanowisko ds. ewidencji ludności
|
|
Podstawa prawna: |
|
|
1.Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych. (tj. Dz.U z 2006r. Nr 139, poz. 993 z poźn. zm.) |
|
|
Wymagane dokumenty: |
|
|
|
Miejsce złożenia dokumentów: |
|
Opłaty: |
|
|
10 zł |
|
|
Termin załatwienia sprawy: |
|
|
termin obligatoryjny do załatwienia sprawy - ok. 2 miesięcy,
|
|
|
Tryb odwoławczy: |
|
|
Od decyzji wydanej przez organ I instancji (decyzji Wójta Gminy Przytyk) przysługuje pisemne odwołanie do organu II instancji (Wojewoda Mazowoiecki) w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji. Odwołanie wnosi się do właściwego organu odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. |
|
|
Inne informacje: W wyniku przeprowadzonego postępowania organ wydaje decyzję administracyjną, która w zależności od ustalonych okoliczności sprawy przybiera postać : - decyzji administracyjnej orzekającej zameldowanie, - decyzji administracyjnej odmawiającej zameldowania, - decyzji administracyjnej uchylającej zameldowanie - decyzji administracyjnej odmawiajacej uchylenia czynności mat.-tech. zameldowania
|
Poradnik interesanta » Sprawy z zakresu ewidencji ludności ( zameldowania, dowód osobisty, itp.) » Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach meldunkowych